Při nákupu nad 2.000 Kč DOPRAVA ZDARMA!

Jak nakupovat

OBJEDNÁVKA

  1. Vyberte si zboží.
  2. Vyberte barvu, velikost a počet kusů, případně další vlastnosti produktu. Při nákupu více jak 10 ks Vás budeme kontaktovat a upřesníme Vám dodací lhůtu. Dodací lhůtu u více jak 10 ks musíme konzultovat s výrobou.
  3. Vložte zboží do košíku.

 

OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ

  1. Zkontrolujte si objednávku.
  2. Pokud máte slevový kód, prosíme o vložení, aby došlo k uplatnění.
  3. Zvolte si způsob doručení zboží.
  4. Zvolte si způsob platby.
  5. Pokud máte registraci, přihlaste se do svého účtu.
  6. Do příslušných kolonek uveďte, kam Vám máme balíček zaslat. 
  7. Pokud je adresa jiná, než fakturační, zaškrtněte "Doručit na jinou adresu" a vyplňte doručovací adresu.
  8. V případě, že chcete napsat věnování nebo informace, které jsou potřebné k výrobě produktu, zaškrtněte "Zadat poznámku pro prodejce" a napište svou poznámku.
  9. Pokud se chcete zaregistrovat, zaškrtněte "Chci se registrovat v e-shopu".
  10. Pokud chcete dostávat novinky a zajímavosti do emailu, zaškrtněte "Chci odebírat newslettery".
  11. Pro dokončení své objednávky klikněte na políčko "Odeslat objednávku".

 

KOŠÍK

  1. Po vybrání zboží klikněte na tlačítko "přidat" do košíku.
  2. Kompletní obsah košíku uvidíte, pokud kliknete myší na tlačítko košíku.
  3. V košíku přehledně uvidíte veškeré zboží, které jste si vybrali včetně množství.


DOPRAVA A PLATBA

  • Ve druhém kroku košíku zvolte způsob dopravy:
    1. Na výdejní místo Zásilkovny
  • Zvolte si způsob platby:
    1. bankovním převodem
    2. platební kartou

 

DODACÍ LHŮTA

Obvyklá expedice proběhne do následujícího dne, pokud je objednané zboží SKLADEM. Pokud je zboží K DISPOZICI DO 7 DNŮ, expedujeme zboží do 7 dnů. Zboží, které je K DISPOZICI, expedujeme zboží do 21 dnů. Pokud by nastalo zpoždění ve výrobě, budeme Vás o tom informovat. Prosím berte ohled na ruční práci. O dostupnosti se můžete informovat na naší infolince +420 605 255 022, která je v provozu Po-Pá 10.00 -15.00 hodin. Doba expedice záleží na vybrané kurýrní službě.

 

POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Naše společnost expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude následující den zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u balíků jsou 2 pracovní dny. Pokud překročíte reklamační lhůtu nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná. Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná.

 

VÝMĚNA/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám nesedí velikost nebo nejste se svým nákupem spokojeni, vyplňte prosím formulář o výměně/vrácení zboží, který naleznete na našich stránkách. Oznámení výměny či vrácení zboží je možné emailem i telefonicky. Nenošené zboží nám můžete vrátit zpět nebo provést výměnu. Zboží prosím zabalte a odešlete do 14 dnů ode dne doručení na adresu: DECASTELO PRODUCTION s.r.o., Pod Harfou 938/58, 190 00 Praha 9, s přiloženým formulářem. Pro výměnu zboží nebo vrácení peněz je vždy nutné přiložit do balíčku formulář o výměně/vrácení zboží. Bez formuláře nebude výměna/vrácení zboží vyřízena. Ujistěte se prosím, že jste zásilku řádně zabalili, aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět k nám. V případě výměny zboží ze strany zákazníka účtujeme poplatek 100,- za poštovné. (výměna barvy, velikosti, apod.) Vezměte prosím na vědomí, že po obdržení vašeho vráceného balíku zpět do společnosti DECASTELO PRODUCTION s.r.o., může trvat až 10 dní, než balík zpracujeme ve skladu a vrátíme vám peníze. Způsob vrácení peněz bude záviset na způsobu platby, který jste si u objednávky zvolili.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Velmi nás mrzí, že se Vám se zbožím cokoliv stalo. Omluvte prosím ruční práci našich švadlen. Zboží lze reklamovat dle podmínek obchodního zákoníku do 2 let. Reklamace přijímáme doporučeně poštou na naši adresu v kontaktech. Zboží musí být nepoškozené, kompletní, v originálním obalu a včetně čísla objednávky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Oznámení reklamace je možné emailem i telefonicky. Reklamace jsou vyřizovány ve lhůtě do 30-ti dnů dle obch. zákona. Budeme se snažit o co nejkratší možný termín. Náklady spojené s reklamací zboží hradíme my včetně zaslání vyměněného zboží.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.

 

 

Přejeme příjemný nákup!  Eva & Zuzanka